دانلود اهنگ فوق العاده زیبا از بابک جهانبخش و رضا صادقی (من و بارون)

دانلود اهنگ فوق العاده زیبا از بابک جهانبخش و رضا صادقی (من و بارون)


عضويت درخبرنامه

دانلود اهنگ فوق العاده زیبا از بابک جهانبخش و رضا صادقی (من و بارون)
بازديد: 4391

دانلود اهنگ جدید و بسیار زیبا از بابک جهانبخش و رضا صادقی

متن اهنگ:

سراغی از ما نگیری نپرسی که چه حالیم
عیبی نداره میدونم باعث این جدایی ام

رفتم شاید که رفتنم فکرتو کمتر بکنه
نبودنم کنار تو حالتو بهتر بکنه

لج کردم با خودم آخه حست به من عالی نبود
احساس من فرق داشت با تو دوست داشتن خالی نبود

بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نورچراغ تو خیابون

خاطرات گذشته منو میکشه آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون

بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نورچراغ تو خیابون

خاطرات گذشته منو میکشه آسون
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون

باختن تو این بازی واسم از قبل مسلم شده بود
سخت شده بود تحملت عشقت به من کم شده بود

رفتم ولی قلبم هنوز هواتو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم به دل میگم بساز بسوز

 

برای دانلود این اهنگ با کلیپی زیبا روی این قسمت کلیک کنید!


شاد باشید admin      لبخند

 


  • admin
  • شنبه 22 تير 1392
  • نظرات:
نمایش کلیه نظرات
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









طراح: میثم |ترجمه به رزبلاگ توسط : | کپي برداري از مطالب اين سايت ممنوع است..